Vervolg Overwinteren... - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu Vervolg Overwinteren... - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu

Vervolg Overwinteren...

Door: D.Hollanders

Blijf op de hoogte en volg Dorothé

16 December 2014 | Portugal, Lagos

Op 9 december zijn we uit Lagos/Luz vertrokken naar Sagres. Daar hebben we op 'n prachtige camperplaats aan zee gestaan aan het meest zuidwestelijke deel van Europa; op Cabo (kaap) de São Vicente met een zeer imposante vuurtoren. Heel mooie en grillige kliffen en een prachtige zonsondergang die daar, zoals men zegt, honderd keer groter is dan elders en die op spectaculaire wijze de kust in vuur en vlam zet! Echt heel erg van genoten en een geweldige plaats om te staan met de camper. Een groot gevoel van vrijheid!
Hier hebben we 2 dagen gestaan en daarna nog een nacht in het plaatsje Sagres zelf op weer een prachtige camperplek met ook heel mooi uitzicht op zee.
Daarna zijn we een stukje noordelijke gereden en hebben in Porto Covo gestaan op, ook weer, een geweldige camperplek aan zee.
Porto Covo is een heel leuk en lieflijk plaatsje.

Het weer is goed. We hebben afgelopen zaterdag een wat mindere dag gehad met wat regen maar dat mag de pret niet drukken. De temperaturen zijn niet echt heel hoog maar gisteren hebben we heerlijk op het strand kunnen liggen! Geweldig.
Verder wandelen we tot nu toe veel langs de zee en waaien lekker uit. We genieten met volle teugen en ook Hoagy heeft het prima naar de zin.
Sinds vandaag staan we weer in Lagos/Luz maar nu op een prachtige camping; Turiscampo en zijn we weer voorzien van wifi. Op camperplaatsen hebben we deze voorziening niet.
Hoe lang we hier weer blijven.... wie zal her zeggen.
Veel liefs en groetjes,
Hub en Dorothé

• 16 December 2014 - 23:47

Elly Spanjers:

mooi verslag dank je dat je dat met ons deelt,hier is alles oke.
    goede reis en tot horens.
    groetjes Elly

• 17 December 2014 - 09:23

Anita En Ad:

Wat fijn dat jullie ons zo op de hoogte kunnen houden, Dorothé en Hub.
    En dan op het strand liggen, tsjongejonge wat heerlijk. Vandaag is het bij ons een donkere regenachtige dag, dus jullie hebben een goede beslissing genomen om lekker naar het zuiden te gaan.
    De kerstsferen beginnen langzaam Nederland op te vrolijken, en de kerstbomen staan al in veel huizen, ook weer gezellig.
    Jullie gaan maar lekker door met jullie prachtige reis met mooie indrukken.
    Tot het volgend contact, liefs Ad en Anita

• 17 December 2014 - 09:43

Fil En Mario Donders:

Hoi Dorothe en Hub,

Wat een geweldig mooie reis zijn jullie aan het maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie je heerlijk vrij voelen.
    Hier is het winderig en regenachtig. Het is nu 9.30 uur en we zitten nog met de lichten aan. De donkere dagen voor kerst. Alleen geen sneeuw maar regen!!!
    Ga lekker door met genieten en wij wensen jullie alvast hele fijne feestdagen en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar.

Liefs en groetjes van ons. xx

Fil en Mario

• 17 December 2014 - 12:00

Carla:

Hallo Dorothé en Hub,

Leuk, om weer wat te horen. Ik google met jullie mee zodat ik ook een mooi beeld krijg bij de verhalen.
    Heerlijk om daar aan het strand te liggen. Prachtige kust zeg!
    Hebben jullie wel een beetje een december/ Kerst gevoel daar op het strand? Geniet er lekker van!

Groeten,
    Carla

• 17 December 2014 - 13:21

Adriënne:

Hoi Dorothé en Hub,
    wat doen wij hier nog???

Heb even met Carla meegekeken; wat een super plaatjes!
    Heb Portugal al een stukje hoger op de "to do" lijst gezet!

Heel veel groetjes en fijne feestdagen.
    Adriënne

• 17 December 2014 - 17:46

Wilma En Cleem:

Hallo daar,

Wat fijn om te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben. Nog bedankt dat jullie aan mijn verjaardag hebben gedacht. Ik hoop dat jullie er ook eentje op mij gedronken hebben. Veel plezier. We blijven het volgen.
    Heel veel groeten ,
    Cleem en Wilma

• 17 December 2014 - 17:54

Hennie:

Klinkt goed!!! Zag op het nieuws een temperatuur van 19 C langskomen onder in Portugal; moest meteen aan jullie denken! Ga op een kaart eens kijken welke route jullie afleggen! Veel mooie momenten komende dagen! Wij wandelen van bui naar bui / dus dubbel profiteren voor jullie!

• 17 December 2014 - 20:48

Herman En Ine:

Fijn te horen dat jullie het fijn hebben. Blijf lekker genieten.
    Liefs Herman en Ine

• 17 December 2014 - 21:14

Claire:

dag lieve vrienden,
    o jee wat een verschil, hier regen en jullie lekker op het strand! grappig.
    Echt leuk te lezen hoe het jullie gaat. lekker vrij en ontspannen . Dat is top.
    Ik heb bijna 2 weken vakantie, ik kijk er naar uit.
    De ' jonge' mannen gaan skiën met de kerst.
    Fijne tijd!
    Liefs, Ben & Claire

• 18 December 2014 - 09:50

Susan:

Wat heerlijk! Mooie zonsondergang, lekker langs het strand wandelen.
    Blijf lekker genieten. Groetjes Susan en Hans

• 20 December 2014 - 18:16

Paul Strik:

Hoi Dorothé en Hub,
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen en zo jullie te kunnen volgen. Het is daar in de Algarve altijd goed toeven, toch? Blijf er maar van genieten. En stuur een beetje zon naar het noorden...
    Groetjes Paul