Overwinteren - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu Overwinteren - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu

Overwinteren

Door: D. Hollanders

Blijf op de hoogte en volg Dorothé

29 Maart 2015 | Portugal, Lagos

Hallo allemaal,

Wij zijn weer terug in ons koude en natte Nederland!
Als het volgende week nog zulk weer is vertrekken we weer snel naar het zonnige zuiden!! (Grapje)
Dat zouden we wel willen maar we blijven nog ff in Nederland....

We hebben een geweldige tijd gehad in Portugal en Spanje en genieten voorlopig nog even na.

Iedereen bedankt voor alle leuke, lieve en spontane reacties.

Liefs en groetjes,
Hub en Dorothé

• 29 Maart 2015 - 21:31

Piet Clijsen:

Dorethe en Hub
    Wij zijn net tweeweken terug en moeten nog steeds wennen aan de koude hier.

Nu zijn we weer in het oude ritme , dokter hier, tandarts daar enz. Nu weer werken naarons vertrek in het weekeinde van september.

Groetjes en tot kijk

• 30 Maart 2015 - 08:31

Riet Jagers:

Hoi Dorethe en Hub,
    Welkom thuis in de lente het mooiste jaargetijde van Nederland waarin alles tot leven komt en de zon zich steeds meer laat zien. Nog wel een beetje nat!
    Groetjes Riet

• 30 Maart 2015 - 10:12

Anita:

En daar zijn jullieweer, lieve Hub en Dorothé,

Wat hebben jullie het fantastisch gehad. De
    Overgang is groot, maar ook dat went wel weer.

Nu weer wat wennen, opruimen, camper poetsen en vooral alle herinneringen en foto's bewaren.
    Tot snel.
    Liefs van Ad en Anita

• 31 Maart 2015 - 16:36

Ben En Marie Claire:

Hoi lieve vrienden, welkom thuis. Alles overleefd en heerlijk genoten. dat wordt nog heel lang terugkijken en mooie verhalen vertellen. hopelijk tot gauw. Lieve groet

• 01 April 2015 - 17:07

Hennie:

Dag Dorothe en Hub,
    Brrrrrr, wat moeten jullie vreemd naar dit Hollandse weer kijken. Het is ook wel erg extreem deze en vorige maand`.
    Maar in ieder geval weer volop welkom ..... alle foto's bekijkende en jullie verhalen lezende moeten jullie wel een geweldige overwinteringstijd hebben gehad. Lijkt me de moeite waard om het vlg jaar nog eens te doen!!! Dorothe, als je weer wat geacclimatiseerd bent en met beide voetjes in het Brabantse, weer eens een lunchafspraakje maken om gezellig bij te praten en als het lukt.......vraagje ....volgende keer een klein zonnetje en wat warmte mee terug nemen in jullie mooie camper! Jammer. jammer deze keer niet gelukt! Fijn Paasweekend en tot binnenkort!
    Lieve groet Hennie

• 01 Juni 2015 - 15:16

Rob:

Ha die Hub en Dorothe,

Hoorde op de camping in B..rs van Riet en Kees dat jullie in Spanje zaten. Ik wil graag nog eens met jullie boulen. Ik ben op dit moment op het ROC te Oss. Overmorgen in Veghel.

Groetjes van

Rob en Mariëtte