Vervog overwinteren - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu Vervog overwinteren - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Dorothé Hollanders - WaarBenJij.nu

Vervog overwinteren

Door: D.Hollanders

Blijf op de hoogte en volg Dorothé

30 December 2014 | Portugal, Lagos

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie de kersdagen goed doorgebracht? Veel sneeuw zoals wij begrepen hebben..... De afbeeldingen van de sneeuw in Holland bleven maar komen. Bijna niet te bevatten dat wij op 1e kerstdag langs het strand liepen en het een heerlijke zonnige dag was. 's-Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest met Ank en Gerard in Altura. (We zjn ondertussen verkast van S.B.de Messines naar Manta Rota dat tegen Altura aanligt)
2e Kerstdag kennen ze niet in Portugal. Die dag zouden we met Ank en Gerard gaan wandelen maar Ank was helaas ziek. Ze was al een poos behoorlijk verkouden. De dag erna zijn ze even op de fiets bij ons langs geweest en toen hebben we afgesproken om de dag erna, de 28e december, samen met hen in Monte Gordo te gaan eten. We zijn over het strand daar naar toe gelopen. Het was een heerlijke wandeling van zo'n 1,5 uur enkele reis. Dus de benen weer aardig gestrekt die dag en de calorietjes er hopelijk weer afgelopen!! Ha,ha....
Ook daar weer heerlijk gegeten en Hoagy kon gelukkig mee omdat we buiten op het terras konden zitten. Een hond is wel lastig hier in Portugal omdat men hier niet erg "hondvriendelijk" is. Die mag nergens mee naar binnen en zelfs niet in het openbaar vervoer. Dus wat dat betreft zijn we een beetje beperkt met dingen bezoeken/bekijken. Maar desalniettemin zijn we blij met Hoagy en hebben ook heel veel plezier van hem en we genieten!!!

• 30 December 2014 - 13:41

Sjaak En Henny:

fijn om te horen dat het voldoet aan de verwachtingen,,henny

• 30 December 2014 - 23:05

Piet Clijsen:

Nu ga je begrijpen waarom wij overwinteren in Spanje.
    Dorethé en Hub, fijne jaarwisseling en ga zo door!!!!!!!